پروتز گونه
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

خطرات جراحی پروتز گونه در اصفهان :
پروتز گونه یک روش جراحی زیبایی ایمن، کم خطر و قابل توصیه را ارائه می دهد و هزینه پروتز گونه نسبتاً زیاد نیست. تاکنون میلیون‌ها پروتز صورت از مواد غیر سمی مانند سیلیکون و پلی‌تترا فلوئورواتیلن (PTFE) ساخته و اعمال شده‌اند، بدون اینکه گزارشی از واکنش آلرژیک داشته باشند. این پروتزها که به طور ویژه برای استفاده در ناحیه گونه بین صورت و چانه ساخته شده اند، در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می شوند. این پروتزها به صورت سفارشی توسط جراح ساخته می شوند تا تناسب طبیعی تری داشته باشند.
انواع پروتز گونه
پروتز گونه به سه شکل مختلف وجود دارد:
نوع
این پروتزها مستقیماً در استخوان گونه کاشته می شوند و برجستگی بیشتری ایجاد می کنند.
یک زیرگونه
این پروتزها گونه های پرتر را ارائه می دهند و گونه های افتادگی یا نازکی را برطرف می کنند.
ترکیبی
پروتز ترکیبی وضعیت استخوان گونه و گونه را بهبود می بخشد.
برخی از پروتزها مانند پروتزهای ساخته شده از سیلیکون را می توان بعداً خارج کرد. سایر پروتزها با بافت استخوانی طبیعی ادغام می شوند و بخشی از ساختار گونه را تشکیل می دهند.
بهترین روش برای پروتز گونه استفاده از نوع سیلیکونی آن است. سیلیکون ها برای چندین دهه در بدن و در تجهیزات جراحی و پزشکی متعددی مورد استفاده قرار گرفته اند. وقتی سیلیکون روی استخوان قرار می گیرد، شبیه استخوان می شود. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پروتز سیلیکونی گونه این است که این نوع پروتز نرم است و به خوبی با آناتومی اندام تحتانی سازگار است و هرگز احساس نمی کنید که لبه تیز دارد. شاید بزرگترین مزیت استفاده از پروتز سیلیکونی گونه این باشد که در صورت نیاز به تعویض یا برداشتن پروتز، می توانید به راحتی این کارها را در این نوع پروتز گونه انجام دهید. برخی از پروتزها از پلی اتیلن متخلخل ساخته می شوند و در صورت نیاز به برداشتن یا تعویض این نوع پروتزها با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. یکی از مشکلات دیگر پروتزهای سفت و سخت این است که به خوبی با بافت زیرین سازگاری ندارند و احتمال تورم زیاد است.

 

هنگامی که پروتز گونه همراه با عمل جراحی زیبایی صورت دیگر مانند لیفت صورت، لیفت ابرو، رینوپلاستی یا لیفت پلک انجام می شود، پروتزها را می توان از طریق برش هایی که عمل جراحی زیبایی انجام شده است قرار داد. هنگامی که جراحی زیبایی گونه همراه با سایر عمل های جراحی زیبایی انجام نمی شود، پروتزها به تنهایی از طریق برش های کوچکی که در دهان یا پلک پایین ایجاد می شود، انجام می شود. این پروتزها در بسته های کوچک ساخته شده توسط جراح در بافت گونه قرار می گیرند. بخیه هایی که برای بستن برش استفاده می شود ظرف 10 روز برداشته می شوند یا در صورت قرار دادن در همان بازه زمانی حل می شوند.
زمان نقاهت مورد نیاز برای جراحی پروتز گونه
اکثر بیماران می توانند در عرض یک هفته پس از جراحی پروتز گونه به سر کار برگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند و در عرض سه تا چهار هفته پس از جراحی زیبایی گونه می توانند ورزش و فعالیت های سنگین را از سر بگیرند. تا دو هفته پس از جراحی زیبایی گونه، کبودی و تورم خفیف مشاهده می شود. با این حال، با استفاده از کیسه یخ و کمی آرایش در وسط صورت، می توان آنها را به حداقل رساند.
در طول دوره نقاهت پس از جراحی پروتز گونه، برای کاهش درد و ناراحتی و جلوگیری از عفونت، تمام مسکن ها و آنتی بیوتیک ها را طبق دستور پزشک مصرف کنید. اگرچه بخیه‌ها در عرض چند هفته حل می‌شوند و نیازی به باز کردن توسط پزشک ندارند، اما همچنان باید برای مراقبت‌های بعدی به پزشک مراجعه کنید تا نتایج را ببینید و بهبودی خود را ارزیابی کنید.
پس از اتمام دوره نقاهت اولیه جراحی پروتز گونه، نتایج نهایی به تدریج ظرف چند هفته بیشتر نمایان می شود. شش ماه پس از جراحی زیبایی گونه، گونه های شما پرتر و متقارن تر شده و پوست شما سفت تر می شود. هیچ جای زخم قابل مشاهده نیست و صورت شما ظاهری طبیعی و جوان خواهد داشت.

 

اطلات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: